Usługi outsourcingu IT dla firm.
Specjalizujemy się w świadczeniu usług outsourcingu IT dla firm. Długoletnie doświadczenie w branży IT pozwoliło nam na zdobycie wiedzy, jak ważny w biznesie jest działający bez zakłóceń sprzęt informatyczny, gwarantujący ciągłość pracy firmy i bezpieczeństwo przetwarzanych przez nią danych. Nie jest to możliwe bez profesjonalnego zaplecza w postaci specjalistów z branży IT. Pozyskanie wysoko wykwalifikowanych informatyków to nie tylko czasochłonne zadanie, ale także duże koszty związane z ich zatrudnieniem. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom proponujemy usługi outsourcingu informatycznego, dzięki którym odpowiedzialność za obszar IT firmy przejmie zewnętrzna grupa specjalistów, a Państwa firma będzie mogła skupić się na podstawowej działalności.
Korzyści jakie daje outsourcing IT:
- optymalizacja kosztów obszaru IT,
- brak kosztów związanych z zatrudnieniem specjalistów IT,
- przejęcie przez podmiot zewnętrzny odpowiedzialności za obszar IT i za ryzyko ciągłości działania sprzętu,
- szybkie i kompleksowe rozwiązywanie problemów,
- opracowywanie, testowanie i wdrażanie procesów usprawniających obszar IT,
- doradztwo w zakresie rozwoju strategii IT firmy,
- serwis świadczony w oparciu o ITIL – najlepsze praktyki zarządzania usługami IT.
Oferujemy kompleksowe usługi outsourcingu IT związane z bieżącym administrowaniem infrastrukturą IT firm, przejmując pełną obsługę sprzętowych i programowych zasobów informatycznych. Wykonujemy zadania z zakresu obsługi i zarządzania infrastrukturą sieciową oraz serwerami firmy, wsparcia w ramach helpdesk, rozwoju obszaru IT. Ściśle współpracujemy z zarządem firmy w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań, zapewniających bardziej efektywne wykorzystanie infrastruktury informatycznej. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie wysoko wykwalifikowanych specjalistów, stabilność i bezpieczeństwo systemów IT.
W ramach modelu selektywnego usług outsourcingu IT oferujemy przejęcie obsługi wybranych, wydzielonych obszarów informatycznych w Państwa firmie, takich jak: zarządzanie siecią teleinformatyczną, obsługę stacji roboczych, zarządzanie aplikacjami, obsługę helpdesk.